Środki czystości sygnowane marką Der Waschkönig cieszą się rosnącą popularnością oraz zaufaniem klientów. Jest to spowodowane m.in.: ich wysokiej jakości składem, skutecznością, a także brakiem negatywnego wpływu na środowisko.
To dzięki tym cechom, a także pozytywnym opiniom wśród odbiorców, udało się zdobyć tytuł Dobrej Marki 2018 – Jakość, Zaufanie, Renoma w kategorii „Okrycie Roku”.
Jak informują organizatorzy konkursu:
Wyróżnienie to przyznawane jest najbardziej rozwojowym i najbardziej rozpoznawalnym markom obecnym na polskim rynku. W ramach Programu już po raz dziewiąty zostały przeprowadzone badania mające na celu określenie wartości, aktywności oraz rozpoznawalności poszczególnych brandów.
Przedmiotem analiz, dokonanych między innymi na podstawie ogólnodostępnych źródeł, objęte zostały głównie: pozycja rynkowa poszczególnych marek i ich progres, jakość prezentowana przez dany produkt lub usługę oraz stopień zaufania konsumentów i klientów.
Jesteśmy dumni oraz jest nam niezmiernie miło, że produkowane przez nas środki czystości zdobywają coraz większe zaufanie konsumentów. To daje nam dodatkową motywację, aby ciągle ulepszać recepturę produktów i dążyć do tego, aby odpowiadały one bieżącym wymaganiom konsumentów na rynku.